Кошик покупок (0)
У кошику порожньо!

Гарантія

При настанні гарантійного випадку покупець має звернутись до уповноваженого Сервісного Центру (адреса зазначена у гарантійному талоні), або до фірми-продавця, у якої було придбано прилад. Претензії покупця розглядаються виключно за наявності товару, правильно заповненого гарантійного талону та документу, що підтверджує оплату.

Покупець здійснює доставку приладу в Сервісний центр та зворотню доставку за свій рахунок.

Гарантія розповсюджується на несправності, що виникли з вини виробника (виробничі дефекти).

Гарантія не розповсюджується на видаткові матеріали: електроди, футляри, комплектуючі.

Гарантія не розповсюджується на наступні несправності:

  • пошкодження, що виникли у зв’язку із порушенням правил експлуатації,
  • при використанні приладу не за призначенням;
  • випадкові пошкодження (дефекти, спричинені клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійного лиха;
  • пошкодження через неправильне підключення приладу до електромережі.

Ця гарантія є недійсною, якщо:

  • серійний номер на приладі був видалений або змінений;
  • наявні сліди механічного пошкодження приладу;
  • всередині приладу присутні рідина або сторонні предмети;
  • наявні сліди несанкціонованого відкриття або ремонту приладу.

Вимоги, які покупець може висунути до продавця або виробника приладу, визначаються чинним законодавством України.

Права, які надані покупцеві згідно зі статтею 8 Закону України “Про захист прав споживачів”, при виявленні істотних недоліків виконуються тільки у разі підтвердження цих недоліків уповноваженним Сервісним центром.