Гарантія
При настанні гарантійного випадку покупець має звернутись до уповноваженого Сервісного Центру (адреса зазначена у гарантійному талоні), або до фірми-продавця, у якої було придбано прилад. Претензії покупця розглядаються виключно за наявності товару, правильно заповненого гарантійного талону та документу, що підтверджує оплату.
Покупець здійснює доставку приладу в Сервісний центр та зворотню доставку за свій рахунок.
Гарантія розповсюджується на несправності, що виникли з вини виробника (виробничі дефекти).
Гарантія не розповсюджується на видаткові матеріали: електроди, футляри, комплектуючі.
Гарантія не розповсюджується на наступні несправності:
- пошкодження, що виникли у зв’язку із порушенням правил експлуатації,
- при використанні приладу не за призначенням;
- випадкові пошкодження (дефекти, спричинені клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійного лиха;
- пошкодження через неправильне підключення приладу до електромережі.
Ця гарантія є недійсною, якщо:
- серійний номер на приладі був видалений або змінений;
- наявні сліди механічного пошкодження приладу;
- всередині приладу присутні рідина або сторонні предмети;
- наявні сліди несанкціонованого відкриття або ремонту приладу.
Вимоги, які покупець може висунути до продавця або виробника приладу, визначаються чинним законодавством України.
Права, які надані покупцеві згідно зі статтею 8 Закону України “Про захист прав споживачів”, при виявленні істотних недоліків виконуються тільки у разі підтвердження цих недоліків уповноваженним Сервісним центром.